neděle 28. června 2009

CFNM v Čechách neexistuje?




Ahoj lidi,

že je internet největší a zcela bezkonkurečně nejsvobodnějším médiem asi nemá význam řešit. Pro spoustu lidí má i funkci sociální - mohou se družit, seznamovat, potkávat se, nebo si prostě jen dávají na vědomí, co zrovna dělají. Úplně stejným způsobem třeba jako milovníci papoušků, kteří mají své vlastní kluby, houbaři, obdivovatelé jistého politika s knírkem a patkou a další mají své stránky lidi, které spojuje cosi, jako ne zcela běžně používaná sexuální praktika. Gayové, masochisti, dominy atd. Celkem jsem se podivil, že na českých webových stránkách je strašně málo stránek, které se věnují menšinovému "žánru" v sexu, CFNM, tedy "cloted female naked male, fráze anglicky jednoduchá, že ji asi nemá význam překládat, ale budiž - oblečená žena, nahý muž.

Vlatně se jedná o situaci, pro mírně submisivní muže, které zcela nahé ovládá oblečená žena, ať už obyčejnou masturbací, nucením k masturbaci, veřejnou nahotou, až po sofistikovanější metody ponížení, například strkáním prstů, vibrátorů nebo jiných předmětů do análu, druhy ne- sadistického mučení, kdy muže nejvíc přitahuje právě ta stránka ponížení z vlastní nahoty a zcela oblečená žena, která situaci na rozdíl od zaběhlého modelu dominantní muž, pasivní žena - vezme "do svých rukou" a vede celý sexuální akt.

Stejně jako by mě zajímalo, jestli jsou v Čechách se mnou spřízněné duše, které tohle téma zajímá, ať už ženy nebo muži, tak by mě zajímalo, jak se na toto téma dívají ženy. Nechce se mi věřit, že by například lékařka, když prohlíží nahého muže, dotýká se jeho genitálií a ví, že její pacient udělá skoro vše o co ho poprosí necítila určité vzrušení, to samé učitelky, když sledují nahé žáky ve sprchách, zdravotní sestry a vlastně všechny ženy, které přicházejí s nahým mužským tělem do styku. Budu rád, pokud sem napíšou komentáře i ženy, stejně tak jao muži., protože ani bez jednoho pohlaví by CFNM nemohlo existovat :)

Bly bych rád, kdyby se z tohoto blogu stalo místo, kde se mohou lidi scházet, vyměňovat si zkušenosti, psát vlastní příběhy, inzerovat setkání, posílat odkazy na fotky a povídky. Třeba jsem jen rozehrál špatnou strunu v lidech a nikdo nebude mít zájem, ale jak jsem řekl na začátku - když můžou mít své blogy a stránky masochisti a houbaři, proč ne ĺidi, které těší CFNM? :)

Asi nejznámější a nejlepší "pay" stránkou na tohle téma je cfnm.net, různých bratříčků a sester má celkem dost, ale pro mně je tahle stránka zatím to nej, co se dá najít na netu. Pokud máte nějaký odkaz klidně ho napište, stejně jako názory co do budoucna vylepšit - budu rád.






7 komentářů:

  1. ahoj,
    poznal jsem pár děvčat a žen, které se rády podívají na nahé muže. Přimo si zahrát CFNM to nevím, ale podívají se rády případně aktivně vytvoří situaci. Třeba schválně se v ordinaci přemístí tak, aby viděly, uklízí v pánské šatně při převlíkání mužů, jsou rády, když je mužský striptíz, zašmírují si, sní o tom, že je obsluhuje nahý muž,...
    Já na to nejsem specializovaný, ale hodně se mi líbí představa být nahý před elegantně oblečenou ženou, nebo při plavání - já nahý, ona v plavkách
    Martin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mam podobne chutky. S pozdravom Soulmate222 (najdete ma na pokec.sk)

      Vymazat
  2. Ahoj, zakládáme v Brně CFNM klub s elonárodní působností, takže rádi přivítáme především zájemkyně i zájemce o reálná setkání (jak povídací, tak akční). O podobě klubu je možno diskutovat. Možná to může být i zajímavé pro studentky jako brigáda - ale to je všechno věcí další diskuse. :-) FB: CFNM Czech

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Měl bych zájem o reálná setkání v CFNM klubu. Existuje? Přijímáte ještě nové členy? Díky za jakoukoliv informaci. Michal (banff@centrum.cz)

      Vymazat
  3. Zaujimave, rad by som sa prihlasil.Soulmate222

    OdpovědětVymazat
  4. Rád se sám dostávám do situace CFNM. Tak např. na koupališti. Po osprchování, kdy je třeba projít veřejnou chodbou do šaten, jsem si už nechtěl vzít na sebe plavky a tak mi "nezbývalo" než projít zcela nahý...
    Nebo: uklizečka na veřejném wc si šla pro smeták opřený o zeď vedle pisoáru do kterého jsem vykonával potřebu. Dlouze se podívala na mé tekutinu vypouštějící druhé já. To to trvalo než si uvědomila, že se to "nesluší"...


    OdpovědětVymazat
  5. FB skupina CFNM Czech se rozšiřuje o mnoho žen. Přidej se ...

    OdpovědětVymazat